Dlaczego warto mieć sklep internetowy?

  • 30 września 2020
  • Kamil Widur

Wyróżnij się na tle konkurencji. Przyciągnij Klientów i zaproponuj spersonalizowaną ofertę. Zdobądź zaufanie i zapewnij profesjonalną obsługę, ograniczając swoje zaangażowanie w ten proces do minimum. Pomoże Ci w tym nowoczesny sklep internetowy!

Zamów sklep internetowy i wyróżnij się spośród innych w e-commerce

Przy zamówieniu sklepu internetowego warto dokładnie przemyśleć wygląd serwisu sprzedażowego. Przejrzysta szata graficzna, prosta nawigacja, łatwy proces składania zamówienia, a także pozycjonowanie pod najpopularniejszą wyszukiwarkę. Trzymając się tych zasad, Twój sklep może wyróżnić się na tle innych serwisów e-commerce, a Ty będziesz cieszyć się z tego faktu przez długi czas. Raz dobrze zaprojektowana strona procentuje każdego dnia. Nie tylko zaobserwujesz to pod względem lepszych wyników sprzedażowych, ale także z uwagi na to, że poświęcisz mniej swojej energii na zapewnienie Klientom profesjonalnej obsługi.

Jaki model rozliczeniowy e-commerce wybrać?

Kolejnym etapem zakładania własnego sklepu internetowego jest wybór odpowiedniego modelu rozliczeniowego. Tutaj do wyboru mamy dwa rodzaje, które różnią się od siebie sposobem płatności. Mowa oczywiście o platformach sklepowych w abonamencie oraz sklepach tworzonych w ramach jednorazowej płatności. Zatem, które z tych rozwiązań sprawdzi się lepiej? Na to pytanie z pewnością nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ obie te opcje posiadają swoje plusy i minusy. W przypadku platform, z których korzystamy w ramach abonamentu, mamy o wiele niższe miesięczne opłaty, jednak sklep finalnie nie należy do nas. Z kolei sklepy internetowe tworzone zgodnie z naszymi indywidualnymi wymaganiami stanowią jednorazowy wyższy koszt, jednak nabieramy do nich pełnych praw, co sprawia, że stają się naszą własnością. Zatem przed podjęciem ostatecznej decyzji, warto rozważyć wszelkie za i przeciw.

Przyciągnij uwagę Odbiorców przyjaznym opisem produktów

W Twoim sklepie internetowym możesz zaprezentować swoje produkty z jak najlepszej strony. Oprócz grafik i treści ważnym aspektem jest umiejscowienie elementów na stronie. Przykładem może być, chociażby przycisk zakupu. Warto pomyśleć o tym, by był dostępny przy nazwie artykułu, jak i pod całą treścią przedstawiającą dany towar. Przyjazny opis jest jak Twój najlepszy pracownik, ponieważ to właśnie z nim Twój Klient styka się w pierwszej kolejności. Jeśli w umiejętny sposób skupić uwagę Odbiorcy na swojej ofercie, jest duże prawdopodobieństwo, że internauta kupi produkt u Ciebie, a nie u konkurencji.

Sklep internetowy umożliwia sprzedaż w systemie 24/7

Czy to nie irytujące, że gdy kończysz pracę, Twój sklep stacjonarny zgodnie z godziną zamknięcia także przestaje być dostępny dla Twoich potencjalnych Klientów? Prowadząc sklep internetowy, nie masz takich problemów, ponieważ jest praktycznie czynny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Nie tylko Twoi Klienci zawsze mogą złożyć zamówienie, ale również pozostajesz z nimi w nieustannym kontakcie. Sklep e-commerce wykorzystuje cały potencjał, jaki tkwi w dostępności online przez cały czas. Ponadto dzięki odpowiednim działaniom SEO, uda Ci się dotrzeć do tych Klientów, którzy będą wchodzić na stronę sklepu nie by się rozejrzeć, ale by wybrać produkt i złożyć zamówienie.

Sklep internetowy to profesjonalna obsługa Klienta, która nigdy nie zawodzi

Gdy prowadzisz swój sklep internetowy, możesz go zaprojektować w taki sposób, by Klienci zawsze czuli, że są na jego stronie traktowani tak, jak mogliby sobie tego życzyć. Prosta ścieżka zakupu, która wyświetla się nad ofertą asortymentu, pozwala zorientować się, na jakim etapie składania zamówienia znajdują się Twoi Odbiorcy.

Jedna dodatkowa linijka nawigacji uświadomi ich natomiast, jaką aktualnie przeglądają kategorię produktów z Twojej oferty. Profesjonalna obsługa, jaką zapewnia sklep internetowy to jednak o wiele więcej możliwości. Warto jeszcze wspomnieć o dyskretnym sugerowaniu produktów podobnych do tych, które Klient aktualnie przegląda bądź jakie ostatnio kupił. Mając sklep w sieci, możesz też zadbać o to, by odpowiadać na pytania Odbiorców w czasie rzeczywistym.

By wszystkie te możliwości były dla Ciebie osiągalne, skorzystaj z profesjonalnej pomocy doświadczonej agencji SOWER. Przygotuje Ci sklep internetowy na miarę potrzeb Twoich Klientów, a także dla Twojej wygody. Otrzymasz w pełni funkcjonalny, szybko ładujący się serwis e-commerce ze zautomatyzowanymi procesami sprzedaży i obsługi Konsumenta. Indywidualne podejście, bogate portfolio, liczne grono zadowolonych Odbiorców i znajomość rynku to największe atuty tej firmy.